Pages

Selamat Datang Ke Blog Rasmi Society of Pharmacy Students (SOPHYS) UiTM Puncak Alam

Saturday, June 16, 2012

Turn To The Right --->

Assalamualaikum semua! Hari Rabu lepas telah berlangsung satu lagi majlis yang dianjurkan oleh Persatuan Dinamik dengan kerjasama Biro Kerohanian SOPHYS. 

Majlis yang berlangsung di DK500 ini telah mendapat sambutan hangat dari pelajar Asasi dan ramai lagi. 

Banner yang direka oleh Biro Multimedia SOPHYS. cantik kan? ;p  


 Ketua Biro Kerohanian dan Presiden SOPHYS, Faris dan Rauf ;)  

Pelajar Asasi yang hadir amat memberi kerjasama yang baik



Menunggu kehadiran tetamu kehormat 

Aesya Nordin selaku Emcee

Zaidi dan Wan Akmal sedang membacakan ayat-ayat quran bagi memberkati majlis

Ucapan dari PNC sekaligus merasmikan majlis

Kak Dinah, Kak Liza menyampaikan hadiah kepada PNC

Ustaz Saiful, Ustaz Hafiz, Sham Kamikaze dan Farah Asyiqin


Kehadiran yang amat memberangsangkan! 





Sebelum mengakhiri majlis kita, Sham telah memetik gitarnya untuk memainkan lagu Ketika Cinta Bertasbih. Merdu sekali :)



Wakil Persatuan Dinamik UiTM Shah Alam

Jamuan ringan 

AJK dan tetamu








SOPHYS ingin mengucapkan tahniah kepada pihak penganjur majlis ini. Tak lupa juga kepada pelajar farmasi yang bertungkus lumus untuk menjayakan majlis ini. 


yang kurang tu, lepas ni kita perbaiki lagi. InsyaAllah :)

4 comments:

Anonymous said...

asal rauf je yang gambar banyk, ahahah

Nur Fishah said...

Nur Fishah :

Assalamualaikum w.b.t...alhamdulillah3x..berjaya juga aktiviti malam tu..wlupun ada beberapa masalah teknikal sikit..biasa la tu..hmmm jazakumullahu khairan kathira...terima kasih byk2 kpd suma sebab bg kerjasama...kat sini nak mintak maaf pada yang susah2 dtg tapi lastly kena balik sebab x cukup tmpat duduk..minta maaf sgt2..insyaAllah nnt akan ada lagi aktiviti2 menarik dpd biro
kerohanian k.^___^...

journey of my life said...

kisah penghijrahan sham kamikaze yg sngat22 unik n menyentuh jiwa....subhanallah...^_^

journey of my life said...

kisah penghijrahan sham kamikaze yg sangat unik dan nmenyentuh hati...subhanallah...^_^